Termomodernizacja domu to skuteczny sposób na ciepło, oszczędność energii i czyste powietrze. Jak dobrze przeprowadzić termomodernizację z dofinansowaniem, jakie rozwiązania wybrać i jak je zamontować? Dla każdego kto szuka informacji na ten temat, wiarygodnej wiedzy dostarcza ogólnopolska kampania „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ”, organizowana przez Związek POiD.  Kampania pod patronatem Polskiej Organizacji Rozwoju Technologii Pomp Ciepła. 

Celem kampanii „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ” jest promocja kompleksowej termomodernizacji budynków jako skutecznego sposobu na czyste powietrze, oszczędność energii i cennych zasobów. Kampania zwraca również uwagę na rolę dobrych praktyk montażowych w procesie termomodernizacji i dostarcza informacji o tym, jak zdobyć dofinansowanie z programu „Czyste Powietrze”.

Wobec niestabilnych cen energii, smogu i rosnących wymagań w zakresie energooszczędności budynków rozwiązaniem jest właśnie termomodernizacja. Najlepsze efekty przynosi kompleksowe działanie: wymiana stolarki, ocieplenie domu i wymiana źródła ciepła, dlatego kampania ma charakter ponadbranżowy.

Działania kampanii, która potrwa przez 12 miesięcy można śledzić na bieżąco na Facebooku oraz stronie internetowej dobrymontaz.com Publikowane są tam praktyczne porady na temat termomodernizacji i dobrego montażu, a do mediów trafiają artykuły poradnikowe oraz inspiracyjne w tym zakresie. Na stronie internetowej inwestorzy znajdą również wyszukiwarkę polecanych punktów sprzedaży i montażu, a także rekomendowane do termomodernizacji rozwiązania. Kampania obejmuje również współpracę ze szkołami branżowymi i punktami dystrybucji wyrobów budowlanych oraz cykl webinarów (w tym webinar o programie „Czyste Powietrze”). Tematyka dobrego montażu będzie też obecna podczas MONTERIADY na targach BUDMA 2024 w Poznaniu.

Zapraszamy do śledzenia działań kampanii „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ” na stronie: dobrymontaz.com oraz na Facebooku: facebook.com/dobrymontaz